tiada yg sempurna d dunia ini..manusia juga ralat, termasuklah aku..

Friday, June 12, 2009

last class for this sem..

sekian tamat sudah kelas2 bagi sem ini...

tp xbermkne sem telah berakhir...

kerana exm mnanti anda..

bukan exm je...asgmen pon x submit ag, malah xwat pon ag...ape lg..wat la...

sblom sem btol2 tamat pde 23june ni..baik korg2 siapkan cpt2 asgmen n ape2 yg tertunggak n tertangguh tu..

kalo x, bukak sem baru nnt, ade lak keje menanti anda...



dengan ini, saya ingin mgambil kesempatan ini untuk bermaaf maafan seperti di hari raya (tp bukan sbb nk duit raya) jika saya ada lakukan kesilapan dan kesalahan baik sengaja mahupun tidak sengaja sepanjang perkenalan kita semua...saya juga ingin memaafkan kalian jika ade salah silap..(xde hal la..sedangkan nabi ampukan umatnya..cewaahh)

akhir kata buat post ini...saya mgucapkan..

selamat menduduki peperiksaan akhir sem buat semua student2 yg terlibat

dan juga

selamat myudahkan asgment yg msih blom beres tu....

No comments: