tiada yg sempurna d dunia ini..manusia juga ralat, termasuklah aku..

Wednesday, May 20, 2009

sje nk membebel2

lalala...sperti tajuk entri...isinye pon msti la bebel2 gak..hahaha...
aku xtau nk mrepek ayam ape jadah kat cni skrg ni..sbb skrg aku lbh pada becakap sorg2 ddalam hati aku..so dgn kate lain, aku x mluah la kat cni dah..tu sapal la kalo korg tgk, aku dh lame x update blog...

lalalala...nk start blogging balik ke?? erm..aku pon xsure..sbb aku ase aku x beri input yg berpatutan sejak dri mula smpai skrg involve lam dunia blog..stakat diari2 cter2 kehidupan aku je...berpatutan ke tu?? erm..aku ase lg bgus kalo ade sdikit dselitkan ngn pngetahuan am or ilmu2 bergune utk di baca, di renungi d tatapi smue golongan masyarakat baik yg muda atau tua, kaya atau miskin, pekerja atau penganggur...

tp aku ase aku cm x mmpu je wat cm gitu...sbb kdg2 org x phm ape yg cube aku smpai kan..msj ku x dtrima org...so sush la kalo nk bincgkan isu2 semasa ni...mlainkan cter2 aku sndri, mmg reader bce n redha je la kan...xkan nk complaint byk lak..dh cter aku kan...huahuahua...

p/s: blur x blur aku..tesilap g post mende ni kat blog Harima Malaya Club (AW) lak td..haish...kalo x prasan td..kau2 je org pndg plik nnt..huihuihui..

No comments: