tiada yg sempurna d dunia ini..manusia juga ralat, termasuklah aku..

Tuesday, March 24, 2009

new sem...

salam...waa rsenye dh lame x post ape2 n3 kat blog ni...
sesungguhnye..aku sgt2 mls nk buat ape2 skrg ni..post n3 pon mls...

btw, new sem, new subjects, new classmates...huaaa..xtau nk ckp ape..dh msuk sem ke-7 aku d legenda..hrpn sperti slalu, smoga dpt mnempuhi sem ni n sem2 mendatang ngn bhgia n jayanya...

sem lepas nye result, huuu sperti yg djangka..subject LAN msti nk burukkan result ku..slek btul..
hurm..subject2 yg strusnye, tiada lg LAN nye subject..huahhuahua..happy2..

sem ni aku msuk klas sminggu lewat, sbbnye...kursus asas prajurit muda (rekrut)..mmg xbest ble ponteng awl sem...balik2 je..cm hape ntah..rse cm kekurgn ilmu, wlaupun x byk yg dpelajari pde mggu tu..tp asgmen dh start!!!

perlu ke nk cter sal rekrut kat cni?? huhu..mcm x perlu je..sbnrnye mls..yg lps, jdikan knangan..tol x? yg suda tu suda la kan....hihihi..mls nk ingt2 lg..tp agk berbekas la pglaman n knangan rekrut kat pale otak ni...lps balik rekrut...sminggu asl tdo je, msti mmpi rekrut..kdg2 mmpi lg 'neraka' dri rekrut yg dianggap neraka dunia tu...cukup sminggu, aku dh start mmpi family plak..lega rsenye dpt mmpi bende lain slain rekrut...huhu...TP, mlm td ku msih bermimpikan rekrut...uwaaa...smpai kapan smue ni harus berterusan...why??? why???!!

bukannye neraka pun rekrut tu,..bg aku, rekrut kali ni x mencbr, x se X-treme rekrut yg senior2 aku pegi...tp aku tetap x suke..sbbnye...ade pglmn2 yg aku x gemar n x ingin aku critekan d sini ye..kalo boleh nk lupakan, n xnk ulangi...tobat2...

okeh, dah2..mls nk tulis lg..sekian dlu wat mase ni..jaaa~~

No comments: